Home   Informatii pentru echipaje

Informatii pentru echipaje

Informatii despre Terenul de zbor de la Banesti

Pista este inierbata.

Directia preferentiala pentru decolare este 06, iar directia preferentiala pentru aterizare este 24, cu conditia ca intensitatea vantului sa nu depaseasca limitarile de operare ale aeronavei care executa decolarea/aterizarea cu vant de spate.

Capatul estic al pistei este usor denivelat, putand fi folosit pentru rulaj sau stopway fara probleme.

Pista se afla in imediata vecinatate a padurii, ceea ce duce la generarea de curenti turbionari in captul de est al pistei.

In partea de vest a pistei, se afla doua linii de tensiune electrica, perpendiculare pe axul pistei:
- Joasa tensiune, la aproximativ 300m de prag, 5 m inaltime;
- Inalta tensiune, la aproximativ 500m de prag, 30 m inaltime.

Pornire si rulaj
- nu este nevoie sa se ceara aprobare de pornire sau oprire motor – se executa pe raspunderea pilotului;
- se informeaza doar intentia de rulaj;
- pe pista, back track-ul se efectueaza numai pe latura de sud a pistei (pe partea padurii);

Decolarea si aterizarea
- pentru decolare pe 06 – turul de pista se efectueaza pe partea stinga;
- pentru decolare pe 24 – turul de pista se efectueaza pe partea dreapta;

Este interzisa survolarea localitatilor la inaltimi mai mici de 300m AGL.

ATENTIE: perimetrul pistei este delimitat printr-un sant arat de 0.3m adincime ( am fost nevoiti la aceasta solutie pentru a proteja pista de doritorii de drifturi cu masina pe pista).

Decolarea si aterizarea de pe terenul de zbor de la Banesti

- DECOLARE 06:

1

- ATERIZARE 06:

2

 

- DECOLARE 24:

3

- ATERIZARE 24:

4

 

 
%d bloggers like this: